lördag 24 januari 2009

Lite bättre!

Ja, nu känns det faktiskt lite bättre igen!

Det är snart lön! Jippie! Jag spenderade alldeles för mycket pengar på en ny dator, så när lönen kommer ska jag bara köpa mig en skärm.
Det är i och för sig inte något fel med den jag har nu, bortsett att det är en 15" vanlig skärm från 1997 eller nåt. Men eftersom jag har datorn i min bokhylla, så vore det skönt med en plattskärm.
Och ett självklart måste är ju en ny ratt! Älskare av bilspel är man ju!

Ja, hur går det då med mina tankar om livet? Vad ska jag göra om jag inte blir kvar på jobbet?
Jag funderar på att ta truckkort, kranförarbevis m.m så man kan jobba med maskiner och anläggning. Kanske grävmaskinist? Äh, jag bara spånar som vanligt. Men det finns nog en bra arbetsmarknad för kranar och dyl. Allt expanderar ju så fruktansvärt nu för tiden. Med allt menar jag typ byar, städer, företag. m.m Jag tycker att man ser nykonstruktioner vart man än åker...

Fasen, hur vet man om man gjort rätt? Ibland känns det bara så fel.
Jag har alltid varit sån, jag drar mig in i mitt skal när jag mår lite sämre, och där stannar jag tills det blir bra. Typiskt för kräftor!
Men det skapar nog mer problem än vad det hjälper i en förhållandesituation.
Undrar om det hänger ihop med min uppväxt när jag blev "karlen" i huset när jag var 13-14 år?
Kanske, vem vet? Ja, man är ju en erfarenhet rikare i alla fall!

Nej, det får blir en kort blogg det här! Nu ska jag nog försöka sova lite.

Ha det fint tills nästa gång!
Kraaam A

Inga kommentarer: