fredag 18 december 2009

Äntligen ledig 2 dagar!

Härligt det ska bli!

I morgon kväll ska jag och Thok hitta på något, han pratade om någon julklapp... Trevligt som fan!

Arbetsmiljöverket var på jobbet i onsdags. Det var intressant. Vi ska få svar på vad deras jurist säger förhoppningsvis innan jul. De skulle nämligen ta med sig den inhämtade informationen tillbaka till honom/henne för att se vad de kan driva och vad som är deras frågor med mera.

Idag har det varit en bra dag på jobbet! Jag har varit på ortopedsidan. Vi avslutade med att dra en fotled... Vacumet hade släppt i vacumskenan som amb hade applicerat... De hade redan reponerat den på plats. Det var klokt! Synd att skenan läckte bara...
Nu fick vi i alla fall dra den igen. Men det hade varit svårt att röntga genom vacumskenan ändå...

Usch, vad jag uttrycker mig flummigt...

Jag skriver mer framöver, men nu blir det nog någon mer tanklös aktivitet... Som Modern Warefare 2...

Kraaam A

Inga kommentarer: