fredag 10 september 2010

Sista natten med gänget!

Då var det återigen dax att ta farväl av akuten... Det går lite lättare nu i alla fall än första gången... Det är sista arbetspasset jag gör nu... Jag har inget mer inbokat här nere... Nu på tisdag är det upp till GOA som gäller... Suger lite lätt, men vad ska man göra?
Det är ett skäligt erbjudande, och då kan man inte tacka nej.

I morgon bitti ska jag på intervju på bemanningsteamet. Det blir nog bra, hoppas att natten blir ok bara så man inte är helt slut när man ska sätta sig där på intervju...
Undrar hur många det är som ska intervjua mig... Om det bara är chefen och jag så är det ju ok, men nu är det ju flera verksamheter som ska "utnyttja" mig, så kan det ju vara mera chefer oxå... Det står i ansökan att stor vikt läggs vid personlig lämplighet... Det är bara att hoppas att man har den lämpligheten.

Nej, nu är det väl dax att sluta blogga för dagen. Nu ska jag städa och käka lite frukost...

Kraaam

Inga kommentarer: