fredag 27 februari 2009

Usch!

Idag ha jag en tryckande huvudvärk... Jag gav det i alla fall en timma innan jag gav mig på en Ipren! Det är inte dåligt för att vara kille eller hur? *hihi*

Undrar om det kan vara så att jag har jobbat för mycket nu ett tag igen?
Jag har inte varit ledig på länge nu.. Alltså, ledig ledig. Alltså inget inplanerat... Men det är så livet är...
Utbildning på Karstorp i: Samverkan, har jag varit på i 3 dagar nu. Det var kul!
Vi gick igenom Arbetsmiljölagen, Lagen om medbestämmande i arbetslivet, och samverkansavtal.
Lärde oss hur man lite mer formellt ska förhandla i våra olika samverkansgrupper man sitter i. Och det kan behövas kan jag lova... Det är svårt att vara facklig emellanåt.
Fast djävligt intressant!

Nej, nu ska jag lägga mig och slappa framför TV:n lite tror jag...

Tills nästa gång!
Hälsningar Alfred

Inga kommentarer: