onsdag 11 mars 2009

Jaha, då var det dax igen!

Jaha, en liten blogg får det nog bli innan jag ska knoppa.

I morgon ska jag ner till Götet och ha uppstartsdag på distriktet för skolinfon jag ska ut på igen.
Som vanligt fick jag mess av tjejen jag ska åka med att våran dator inte fungerar för omväxlingsskull! Samma som förra gången! Jag tror jag lade ner typ 400:- på kontantkortet när vi fick surfa via mobilen! Men det kanske ordnar sig i morgon, vem vet?
Skönt att det verkar vara en trevligt tjej man ska åka med i alla fall. Kan bli lätt tärande annars! *ler*

Idag har jag typ inte gjort något. Eller ja. Jag har kollat på 3 filmer. "A beautiful mind" och "Dragonfly" helt ok. Sedan såg jag den inte så ok; "Patrik 1,5" Jag trodde den skulle vara roligare, men jag upplevde den mest som tragisk. Kanske kan ha något med att göra att man lätt identifierar sig med någon med lite trasslig uppväxt. Även om det löste sig fint för min del! Hade ju en stöttande mor! Hon är guld värd den kvinnan! Att hon har stått ut... *ler* Sedan hjälpte det att jag började tävlingcykla oxå. Det var trevligt!

Igår var jag med "Gruvsystrarna" och spela laserdome och käkade. Det var riktigt bra för mig! Jag har typ inte gjort något sedan i söndags, när det igen tog slut med C. Men den här gången verkar det mer definitivt än vad det gjort förut.
Men när jag kom ut med polarna lite och hade det trevligt vände jag faktiskt. Nu är det mycket bättre. Det är klart att man kommer att sakna det, för det var något speciellt. Väldigt speciellt! Men sånt är livet!
Inte bara en lek, en dans på rosor oxå! (Med taggar emellanåt, men då jag älskar att pilla ur flisor blir det en lek!) *ler*

Idag har jag haft en fet träningsvärk efter laserdomen igår. Jag och polaren spelade mellan 10-20 spel i veckan där när det öppnade, men jösses vad man har legat av sig i benmuskulaturen. Kanske kommer tillbaka någon gång på äldre dagar! *hihi*

Det ska bli riktigt skönt att komma från jobbet en stund! Riktigt skönt! Att äntligen kunna släppa det! Jag blir nog lite för engagerad när jag bli engagerad! Morsan sa att jag var grymt uppe i varv när jag pratade om jobbet i lördags. Vi pratade arbetsmiljö och fackliga frågor i allmänhet Det var spännande. Morsans gubbe var där med och berättade hur det fungerar på Skanska. Man kunde enkelt konstatera att det har en del del att lära VGR (Västra Götalands regionen) !!!

Nej, nu är det dax för bingen för min del!

Ha det fint. Kanske bloggar något i morgon! Kanske blir en film när tjejen jag ska åka med slår sönder GPS:n för att den pratar *hihi*

In vino veritas!

Inga kommentarer: