måndag 1 juni 2009

Tröööött!

Ja, det är jag nu! Klockan är 04:18 och jag sov bara 4 timmar söndag dag! Jag åkte hem från jobbet som vanligt, men hade lovat att skjutsa C till Landvetter efter jobbet. Jag sov 30 min innan jag hämtade henne. Körde ner henne till Landvetter, och vände... Det var trevligt att se henne igen...

När jag kom till Falköping och bara hade 3 mil hem, kände jag att jag började bli trött... Men det gick alldeles lysande! Högre musik, hårdrock! En cigg och en bensträckare samt öppen ruta så gick det fint.

Jag hade bara 25 grader varmt i lägenheten när jag kom hem då alla mina fönster stått på vid gavel hela natten! Mycket positivt! Och nu åker jag snart!!!! Gud, det ska bli skönt! Jag kanske borde börja fundera på att packa lite... Jag har faktiskt förberett lite ändå, eller ja, förberett och förberett... Jag har skrivit upp det mest nödvändiga att ha med sig. Jag ska försöka komma upp senast 14 idag, då jag måste upp och shoppa loss lite. Måste ha några linnen, lite shorts m.m. Jag ska även lämna tillbaka heliumtuben från fredagens fest. Jag måste fan tvätta idag oxå.. Eller absolut senast i morgon kväll!

Vi får väl se om jag hinner med allt, men det tror jag löser sig!

Jag gjorde en rolig personlighetstest förut... Om ni vill veta lite mer om min personlighet kolla in på: http://se.41q.com/typ.41q?p=14687132&n=Alfred+Klingvall

Om du vill göra testet själv: http://se.41q.com

Nej, nu måste jag fan dra och käka något. Annars somnar jag stående, eller sittande som fallet är nu...

Kraaaam Alfred

Inga kommentarer: