lördag 30 maj 2009

Underbart väder!

Om det inte hade varit för en fördjävlig hangover!!!
Släpade mig upp ur sängen först kl 14:20, var varken till typ 16 och gick sedan och la mig igen. Nu vaknade jag precis och ska snart dra i väg och käka en pizza eller någon dylik snabbmat! Det blir inte fel!

Vi hade våran spelning igår. Det gick sådär. Förmodligen tyckte vi att allt satt, så genrepet blev inte så långt. Helt ärligt, det gick sådär bra bara. Men kul hade vi! Några smärre problem med att PA:t slocknade! Synten transponerade sig en halv ton nedåt... m.m. Men som tur var var folk rätt så fulla, så det verkade inte göra så mycket! Det var i alla fall några stycken som tyckte att vi var ok! Men fan, det gav mersmak! Nu ska vi fan fortsätta repa lite! MINST 1 ggr per månad! Det är alla överens om...

Festen var jättetrevlig... Bra annordnad! Som fan! Stort tack till de som dragit det tunga lasset att fixa allt!

Nu åker vi snart till Kroatien oxå! Ska bli skönt! Lite mycket med 3 nätter före bara. I morgon ska jag även köra C till Landvetter på morgonen efter nattjobbet... Men nu har jag ju sovit hela dagen, så det löser sig!

Jag har faktiskt gjort en liten lista! Vad jag ska göra inför tisdag-onsdag nattens resa. Jag måste till apoteket och köpa paracetamol, ibumetin, postafen och resorb! Det känns som det kan gå åt en del! Från jobbet ska jag sno suturtejp, elastiska lindor, Tavegyl och betapred. lite plåster slinker nog med oxå.
Jag måste betala räkningar, tvätta, lämna tillbaka en heliumtub, åka till dessman och köpa linnen och lite shorts. ja, det börjar fan blir lite mycket nu...

Nej, nu hinner jag inte sitta här och lalla längre, ska ut till hospitalet med en rullstol och lite grejjer sedan festen igår. Ska hämta D & T och sedan ska vi dra och käka lite...

kraaam Alfred

Inga kommentarer: