onsdag 6 maj 2009

En vecka i filmens tecken!

Nu har jag kollat på Yes man! Kul! Helt klart sevärd!
Igår såg jag The curious life of Benjamin Button! Nice!

I morgon ska jag jobba på dagen. Jag ska hålla på med keminventering på jobbet och få mig lite utbildning i samma ämne. Jag ska även upp och prata med facket, få lite hjälp och råd i lite arbetsmiljöfrågor.

I morgon eftermiddag ska jag hem till morsan och klippa hennes gräs om det inte regnar. Direkt efter detta ska jag dra till Spethult och lira med bandet! Fasen, det ska bli skôj!

Jag är sedan ledig fredag! Det ska inte bli helt fel! Får väl se hur trött man är efter detta. Men förmodligen om det inte är någon som ska upp och jobba, så blir det väl rätt sent antar jag. Förra gången, om jag inte missminner mig, höll vi på till 00:30.
Riktigt kul att komma igång och lira igen!

Nej, nu ska jag bara bläddra igenom tv:n igen...

Kraaam Alfred

2 kommentarer:

Plättä sa...

har ju inte kvar ditt nummer... antar du inte har mit heller..

Fear of the Monkey sa...

nope, men jag finns på hitta, det är numret som slutar på 37...

Kram