onsdag 13 maj 2009

Mat och bio!

Jag vaknade i morse, gick upp tidigt och hade skyddsrond på akuten. Efter detta skjutsade jag Tanja till skolan där hon skulle hålla skolinfo, själv! Grymt gjort! Jag hade nog varit lite nervös om jag skulle hållit i en själv, men hon är grymt duktig och målmedveten den tjejen!
Jag åkte hem och kollade på Coupling.djävla kul serie! Jeff är helt klart favoritpersonen i den serien! Ibland önskar jag att man vore lite mer som han! (för er som inte sett Coupling, kolla in den! Ni kommer inte ångra er)

Jag skulle lagt mig när jag kom hem, men efter 1 avsnitt av Coupling. Så fick jag för mig att jag var tvungen att lira lite gura. Så det gjorde jag i 45 min. Lärde mig Metallica - Enter Sandman. Den är utmananade! Kul som fan!

Sedan åkte jag och hämtade Tanja, då hennes kompis hade hamnat på hospitalet med en pneumothorax efter en ridolycka. Som tur var var den en liten vad jag kunde förstå. Vi får väl se hur den utvecklar sig. Om den blir större och större kanske man behöver lägga in ett bylowdrän... Men hon verkade inte så påverkad när vi var där, bortsett smärtan från revbensfrakturerna. Men det blir värre om någon vecka säger de ju... (gällande revbensfrakturer alltså)

Sen skjutsade jag hem Tanja så hon kunde ut och gå med Timmy, sedan dra och jobba. Sen åkte jag hem och sov som en stock! Någon timma... Det behövdes. Jag var fan trött!

kl 18:25 åkte jag till D och J och sedan gick vi och käkade på Rhodos... Fasen, det är god mat där! Han är en riktigt trevlig karl!

Därefter blev det bio... Änglar och Demoner... Man skulle nog inte ha läst boken före... Som vanligt har man för höga förväntningar då... Men för de som inte läst boken, se den (enl D & J)

Nu kom jag precis hem... Ska väl snart lägga mig antar jag... Lite Msn först bara... mmm, det kan vara mysigt!

Kraaam Alfred

Inga kommentarer: