söndag 3 maj 2009

Vin, mat och trevligt sällskap!

Gårdagskvällen blev absolut inte som jag hade tänkt mig...
Jag hade tänkt att ta en sväng på hojjen, men satte mig i stället framför datorn, pratade i telefonen, samtidigt som jag lagade mig lite mat (eller ja, nudlar i alla fall).
Sen ringde Henke, han och hans respektive skulle ha det lite trevligt på kvällen med mat och vin. Sagt och gjort, jag knallade dit fick underbart god mat, gott vin och trevligt sällskap.

Det blev mer vin än vad det var tänkt, men jag känner mig hyfsat pigg idag i alla fall. Jag ska nämligen köra vid 11:30, då jag ska till min mormor och plastmorfar, han fyllde precis 91...
Syrran och hennes make ska oxå dit, så det blir trevligt.

Sedan jobbar jag i kväll 15-22, därefter ska jag kolla på 2 avsnitt Ghost Whisperer! Hihi :-D
Sedan blir det bingen, och en ny dag i morgon...

Nu ska jag lägga mig en stund till, lyssna på musik och meditera lite.

Ha det fint så länge!
Kraaam Alfred

Inga kommentarer: