lördag 2 maj 2009

Äntligen hemma!

Nu kom jag äntligen precis hem.

Det känns lite i kroppen nu. Man är alldeles skakig! Det har blivit drygt 100 mil idag. När man käkade frulle i morse så var det nice, sedan efter många timmar käkade jag en svindyr hamburgare och drack en halv liter cola. (till ett pris av 98:- norska då... ) När vi nästan var framme vid svenska gränsen, orkade jag fan inte mer, utan gick och köpte mig en snickers. När vi väl kom till svenska sidan, blev det 2 kôrv i baugette och 500 ml Burn! Mycket nice! En stor kopp kaffe i Kristinehamn och sedan hem.

Jag vet inte varför jag precis har redogjort för mitt senaste dygns mat när jag borde berättat om Mc-träffen! Det var helt underbart! Men en bild säger ibland mer än 1000 ord! Bilder kommer i morgon...

Tack Guider och Gud för att ni har hjälpt mig och Ballis på våran färd! O tack för en helt underbar dag! Den bästa på länge!

Kraaam Alfred

Inga kommentarer: