torsdag 7 maj 2009

Att repa med bandet!

Dagen började bra, lugnt och fint... Vi skulle träffa våran miljökontroller i dag och få reda på vad som ingick i vårat uppdrag... Det gick bra, vi fick3 h med honom. Det gav lite vad tanken var. När jag sedan frågade om vad vi hade för mandat och t ex kräva riskanalys. Men det hade han ingen aning om... Så jag frågade om vi hade några mandat överhuvudtaget, och han visste inte.
Det han sa, var att vi skulle vara behjälpliga chefen i kemfrågor.... *suck* där föll allt!

Efter detta åkte jag hem och vilade en stund. Sedan iväg och käka med Ballis, därefter direkt till repningen med bandet!

Fan, det är riktigt kul, men idag gick det bara sådär bra. Jag ska ta tag i det någon dag, och träna lite hemma alltså.. Det kändes idag att man inte var helt nöjd. Fingrarna har domnat på vänster hand, rösten är hes... mmm, kärlek!

Nej, nu ska jag sätta mig och kolla på couplings! Det är för djälva bra!

kraaaam Alfred

Inga kommentarer: