söndag 24 maj 2009

Sitter man på jobbet igen...

Ja, vad ska man säga?

Klockan är 10, och jag har jobbat sedan klockan 07. Jag skulle gått och lagt mig tidigt igår, men det blev efter kl 00 i alla fall. Borde nog sova i kapp lite i kväll... Vi får väl se hur det går med den saken... Ska eventuellt kolla på film i kväll. Får väl se vad det blir... Jag har inte sett The green mile, the shawshank redemtion, Slumdog Millionaire, the Godfather (1972), m.m Vi får väl se om man kan hitta något annat kanske. Det har talats varmt om alla dessa som jag inte sett än, men... hmm... Ja, vi får väl se om det blir någon film över huvudtaget..

Nu ska jag väl jobba lite... Som vanligt när man är här...

Vore gött och dra en riktigt snabb sväng på bågen i eftermiddag. Men vi får väl se vad tiden blir, och vad som händer... Jag var ju ute en sväng igår, på riktigt trevliga vägar! Vore kul att se hur fort man kan köra runt! Men det kanske får bli en annan dag...

Nej, nu måste jag jobba lite...

Kraaam Alfred

1 kommentar:

Anonym sa...

Den gröna milen kan du väl avvara så jag kan se den med dig? O A knights tale med.