måndag 4 maj 2009

Ska bara....

ja, så kan man nog beskriva mig... Ska bara, precis som Alfons Åberg...

Jag skulle bara sätta mig vid datorn lite. Men det blev en längre stund än vad jag trodde.
Och då tänkte jag på att jag var tvungen att blogga lite oxå, så nu blir jag nog sittande här en stund till.

Idag har jag gipsat som en tok. Armbågsskena, helbensgips, radiusskena, m.m. Ställt rätt diagnos på en patient som kom in med smärta i armen. Collum kirurgicum!
Vidare har jag hunnit med att lägga ut ett block vid ssk/usk-expeditionen, där folk kan skriva åsikter då vi snart ska gå skyddsrond på jobbet.

Borta på Rtg har jag lovat en go tjej att hon ska få åka båge med mig någon dag! Det ska bli trevligt!

Nu är det dax för mig att börja kolla på de efterlängtade avsnitten av Ghost Whisperer!

Kraaaam och godnatt Från Alfred

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du förstår vad jag fattar.

Fear of the Monkey sa...

Fattar vad du förstår menar du?? *skratt*