torsdag 6 maj 2010

En kort uppdatering...

Jag har semester den här veckan.... Fy fasen, vad skönt!

Perfekt att Stimulus Pack kom till Modern warfare 2 just den här veckan oxå... Mycket spel blir det kan jag säga!

I morgon ska jag vara nere med bilen på Euromaster för en hjulinställning, hoppas inte det regnar för jag får nog ta inlines hem... De ville nämligen ha bilen där under dagen.

Vad har hänt mer? Jo, jag fixade ju avgassystemet på bilen och är hur nöjd som helst med det kan jag säga... Jag och Traesk är ett bra team när vi jobbar med bilar! Ja, och i och för sig teamar vi rätt bra annars oxå...

I fredags var jag packad på krogen. Det började med en trevlig förfest hos C, syrran var med oxå förresten. Sedan drog vi ut på Voda! Into the fog, som vi säger... *skratt* Jag tror jag var hemma vid typ 4 eller halv 5 eller nåt, lite dålig koll på tiden faktiskt... Men jag tackar så mycket för en rolig fest!

I morgon när jag kommer hem på mina inlines, hoppas jag på att kunna ta med min gura till Mattsons musik så de får kolla på den. Jag tror nämligen att micken närmast stallet inte fungerar som en den ska... Hoppas bara att det är en lödning som har släppt!

Sedan blir det en fika/lunch i morgon oxå, det blir trevligt!

Nej, något spel till kanske innan sängen!

kraaam Alfred

Inga kommentarer: