fredag 14 maj 2010

En uppdatering?

Ja, jag vet att jag försummat bloggen det sista... Men det var därför jag avslutade mitt konto på facebook. Det tar ganska mycket tid ibland, och nu har man ju 2 ställen att skicka bilder till och skriva på... *suck*

Igår var en rolig dag! Jag och A åkte efter mitt jobb till "djävla fucking kuk-Åmål" för att kolla på en båt som han var intresserad av! Jag kan meddela att om ni ska till Åmål från Skövde, åk över Karlstad!!!! Den andra vägen är skit! Massor av 70-sträckor, kameror så långt ögat kan nå ändra från trollhättan typ... *suck* Det tog en stund! Men när vi väl kom fram så träffade vi på en rolig och trevligt kille som ville sälja sin båt. Den var fin!

När vi hade kikat färdigt, så var det dax för hemfärd. Som tur är åkte vi över Karlstad, där det är mest 100-110 väg... Gôtt att slippa alla kameror! Det var ju ett uns dimmigt dock! Man såg 2-3 reflexer i vägstolparna på sin höjd... Efter en kaffe på Mc Donald's i Kristinehamn så begav sig färden hemåt. det blev ca 60 mil i går. Intressant!

Idag är planen att försöka komma iväg på After Work med lite polare från Akuten. Det ska bli kul, även om ekonomin inte är den starkaste den här månaden...

Sagt och gjort, dax att göra sig i ordning.

kraaam Alfred

Inga kommentarer: