onsdag 8 juli 2009

Bakis!

I går vaknade jag först kl 12 efter att ha jobbat natt... Usch, det är tungt. Man är trött som fan, men kunde inte somna. Jag var uppe i någon timma innan jag somnade om. Sedan sov jag till 16:30. Jag ringde B och frågade om han ville med och krypa grottor. "Lätt" svarade han. Så vi drog och käkade, hämtade sedan herr G och så bar det i väg!
Samma grotta som i förrgår, men nu var jag lite kaxigare, så jag gjorde några riktigt svåra kryp. Fan, det är riktigt kul! Herr G gjorde ett av de svåraste krypen han gjort någonsin... Han tyckte det var oerhört skönt att komma upp i luften efter det!
När han kommit ut, så gick B efter och sedan sist jag. Vi konstaterade ganska snabbt att vi deffinitivt inte hade räknat det som en ingång till något stort uifrån, då man inte hade klassat det som krypbart! Helvette, det var rätt tight!

Vi hade B:s bil, så jag kunde så utanför bilen och åka hem... Det var nice! Man står på fotstegen och håller sig i! Fan, folk glodde som tokar!

När jag sedan duschat och gjort mig i ordning, drog jag till H. Hon hade grillfest. Jag kom lite senare. Skulle inte egentligen festa, men det blev visst så... Jättetrevligt hade vi det, jag, H och S.
I morse vaknade man med värsta huvudvärken, men jag gav igen! 2 panodil och 1 ipren, sen lungade det sig lite... Rödvin är sådär och festa på!

Nu ska jag väl försöka sova en stund till, innan jag ska luncha med morsan och hennes G. Ska bli trevligt!

Ha det fint tills nästa gång!

Kraaam Alfred

Inga kommentarer: