söndag 5 juli 2009

Dax igen!

Dagarna på semesterna har förflutit bra, men tyvärr lite fort! I morgon ska jag jobba natt åt L. Vi bytte, då hon blev ledig 5 v istället för 4... jag ska försöka byta något med henne oxå, så kanske jag kan få en längre sammanhängande ledighet oxå...

Det var tydligen jag förresten, som hämtade påsen med hål i i Kroatien, som C spydde i... *hihi*

Jag har varit nere i Helsingborg nu sedan i torsdags och haft det trevligt! Jag var och hälsade på C. Vi promenerade till stranden, lagade mat, och i går var vi vid Kullens fyr. Det var jättefint! Tack igen för en trevlig dag! Meningen var att vi skulle klättrat med några kompisar till henne, men det blev lite sent, så vi valde att åka hem istället.

På vägen hem idag, så stannade jag till i Tylösand och fick en rundvisning av T, som är instruktör där nere! Tack som fan för att jag fick komma förbi!

Nu ska jag kolla på film tänkte jag, som den manhoran jag är! Little Nicky, med Adam Sandler (släpptes år 2000) gammal, men jag tror inte jag sett den. Har varit på Statoil och investerat i jordnötsringar (naturligtvis Estrella), russin och nötmix och Pringles! (man vet aldrig vad man kan hitta i pringlespaket!) *Skratt*

Ha det fint!

Kraaam Alfred

Inga kommentarer: