torsdag 4 september 2008

Jaha, då ska vi se...

Hmm, jag har sagt det förut och säger det igen: Life works in mysterious ways!

Hur vet man om man gjort rätt? Känns det? Förut hade jag en "bästis" att diskutera de här sakerna med, men nu har vi inte pratat på en månad. Synd som fan!

Om ni går in på youtube, och söker på A lonely september. Får ni fram en låt med Plain White T's som är fantastisk, hemsk, hjärtskärande, men underbar och skrattretande. Det är precis så det är för tillfället! (Det är den helt svarta med vit text, på youtube)

Men hur kan allt vara perfekt? Hur kan allt gå enkelt, men sedan är det något som stör. Något som är svårt att sätta fingret på. Kanske framtiden... Tänk om man bara kunde välja vad man ska känna för någon! Då hade allt varit enkelt!

Jag tror det finns en mening med allt, allt sker av en mening... Men nu är ytterligare ett av tillfällena då det är svårt att se vad meningen är med det här... Det kan vara så som du sa, att vi skulle träffas, ha det underbart, enkelt, inga krusiduller, för att få reda på hur bra allt kan vara! Och det kanske var meningen att vi skulle ha en helt underbar tid tillsammans!

Är det meningen att det ska vara vi två, så kommer det bli så!

Nu har jag precis gjort iordning mig, ska åka och jobba kvällen på jobbet. Hoppas det blir bra, och att jag får vara på ortopeden! Det vore trevligt! Ska försöka få färdigskrivit undersköterskemötesprotokollet oxå.

Våran chef är lite frustrerande ibland, hon hade frågat en av mina medlemmar hur det gick med vårat avtal. Hon tog inte kontakt med mig, som är facklig representant! Hon tog inte kontakt med någon i sin egen organisation, som är ansvarig! Hon är för fan ansvarig för sin egen verksamhet! Hon är ju för fan chef! Usch, det störde mig länge det där. Men det är väl så hon är... Usch!

Nej, nu är det dax för att åka till Max eller Gyllene Måsen och köpa sig något att käka.

Ha det bäst tills nästa gång!

Saknar fan att åka offroad! Måste fixa Suzukin snart!

Inga kommentarer: