onsdag 10 september 2008

Sjuk igen!

Shit man! Att en infektion i halsen kan göra så ont!!!! Jag har gått på fulldos Alvedon + Ipren de senaste 3 dagarna. Men det är inte bättre. Igår blev det kraftigt värre och jag åkte till och med till jobbet! Strept A var neg, så då tog vi blodstatus, som visade på Leukocyter 19,7 (!!!) och ett CRP på 48! Sedan när jag visade det för doktorn, så ville han ha mera prover. Detta togs men de var normala. Sedan träffade jag nästa läkare (som är helt fantasktisk läkare hon med, STORT tack till er!) som satte in mig på Kåvepenin 1 g x 2. När jag kom hem i natt kunde jag inte svälja min saliv längre utan var tvungen att spotta hela tiden. När jag pratar låter jag som en retard!
Det värsta är att jag fick ta Citodon i natt och i morse för att inte få panik. Jag låg och stortjöt i sängen pga smärta! Jag brukar inte ge mig i första taget, det kan jag säga, men det här är överdjävligt!

Jag skulle åka till Stockholm och Runö idag, men jag vete fan... Det är kanske inte så bra nu... Jag får ringa och prata med Anna, som är ansvarig tror jag.

Usch och fy.

Nej, nu ska jag försöka få lite sömn till. Har bara sovit 3 h i natt...

Kraaam Alfred

Skriver förmodligen senare!

Inga kommentarer: