lördag 17 oktober 2009

Helt fantastiskt!

inflyttningsfest hos en av mina favvo-personer... Kan det bli dåligt? Nej, definitivt inte!

Jag hade det verkligen jättetrevligt! Hon är fantastisk den kvinnan!

Idag har det hänt mycket... Skulle ta en fika med M och C men hon hörde inte av sig... Får väl ta det en annan dag...

Däremot har jag hunnit med en frukost på Mc Donalds. Det var som vanligt, gott...
Efter detta drog jag till PoD tillsammans med P och fikade och diskuterade tro! Det var hur fantastiskt som helst! De tror att jag kommer få vara med om andlighet som jag aldrig har upplevt det förut, trots att jag berättade vad jag varit med om.... Dvs, en del vad det gäller andar osv.
Hmm, det skrämmer mig lite... Men samtidigt är jag lockad av det... Nu funderar jag mycket mellan gångerna från alpha-gruppen oxå... Det är spännande!

Nej, nu ska jag sova lite. Ska jobba kväll i morgon...

Kraaam Alfred

1 kommentar:

Tanja sa...

Tröttnar du aldrig på Donkens mat? :P Ska jag säga till nästa gång jag är i Skövde så du kan få tillbaka dina böcker? :) Kram