fredag 9 oktober 2009

Saa't ä!

Nu kom jag precis hem... Det var skönt även om dagen har varit rolig!

Jag blev väckt av T som skulle (till Göteborg!!!) för att gipsa om sin arm. Jag körde honom naturligtvis! Jag var ruggigt trött bara... Så när jag hade släppt honom på handkir, så åkte jag och löste 2 h parkering och sedan somnade jag som fan i bilen på parkeringen. Jag somnade så hårt att jag drömde jättefina drömmar om en jättehärlig tjej som jag blev kär i! Men jag har inte träffat henne än! *skratt*

Vi drog sedan hemåt, jag sov en liten stund när jag väl kom hem i väntan på att filmerna skulle bli klara. När jag sovit en stund, drog vi och käkade pizza. Vi kollade idag på Johan Falk - National target och efterföljaren Leo Gatz. Första är svinbra andra blev man tyvärr lite besviken på... Hoppas att nästa film blir bättre!

Nu har vi varit ute på jobbet och gipsat om T igen. Det var riktigt dåligt det gipset han fick idag. Och när han rinde ner och frågade i morse om det inte gick att ta det i Skövde, fick han nej som svar. När han väl kommer dit, så frågar han varför de inte har någon tubigrip under? Då frågade de honom om han hade gipsat mycket förut? Nej, inte jättemycket men min polare som sitter där ute är nästan gipstekniker och han ifrågasatte det.
Men vad säger du? Vad gör du här då? Det hade ju han kunnat göra!
Känns nödvändigt att åka till Götet för att lägga om en armbågsskena, NOT. Men det är landstinget som betalar reseersättning så... *ler*

Jag tror att jag har för mycket kärlek inom mig... Fan! Varför ska man fixera sitt liv kring det? Kommer det inte när det kommer? Självklar känner jag för att ha någon att dela livet med! Självklart! Äh, vi får väl se... Den dagen den sorgen som jag säger! *skratt*

Nej, nu är det dax att plugga lite ATSS: Avancerad TraumaSjukvård för Sjuksköterskor. Vi har hemtenta... Det ska bli kul att få en liten upprepning på det som jag redan innerst inne vet... Jag gick ju den utbildningen 2002-2003 någon gång. Det var superkul!

Ha det fint så länge!
Kraaam Alfred

Inga kommentarer: