fredag 2 oktober 2009

Ytterligare arbetspass på jobbet!

Ja, idag (igår) så var jag på utbildning med facket. En arbetsplatsombudsträff. Det var intressant. Vi fick mycket på fötterna inför kommande omorganiseringar över hela sjukhuset. Info hur och vad som ska ingå i en riskanalys och konsekvensbeskrivning m.m.

Jag drog hem vid 16:30, försökte sova en stund... Det gick rätt bra i alla fall! Jag sov i några timmar innan jobbet, men desto mindre blev det i natt som var. Efter att ha käkat, drog jag till jobbet igen. Och nu sitter jag här... Trött som fan! Men det är så det kan vara ibland. Jag ska försöka komma hem lite tidigare i morgon bitti. Det vore skönt för huvudet och en bra medicin mot tröttheten. :-D

Vad ska man skriva mer? Det var faktiskt rätt kul att träffa på MP i går...

Det har varit en rätt ok natt än så länge... Ganska mycket när vi kom men det har lugnat sig lite nu i alla fall...

Lite spännande fall har det varit...

Nej, nu ska jag försöka få i mig lite att käka..

Ha det fint tills nästa gång!

Kraaam Alfred

Inga kommentarer: