lördag 24 april 2010

Facebook nerd and offroad!

Jag har verkligen gått med i facebook igen... *suck* Men det är bara för att nya telefonen stöder det...

Jag är verkligen hur nöjd som helst! shit vilken telefon HTC Desire är! Jag tillhör nog de som vågar vägra Iphone, men å andra sidan har jag alltid gått min egen väg!

Idag var jag på jeepträff på Kråkeberget, sedan jobba kväll...

Jag klarade mig bra faktiskt, bara avgassystemet som rök i förrgår och idag ett blinkersglas... Men det är billig kostnad! En av grabbarna som är med och kör, hade räknat ut att det hade kostat honom 12 000 kr /h att köra, dvs om man kör sönder några drivaxlar, växellåda och motorer...

Nu kommer det lite bilder i alla fall...

Precis innan förarmötet.

Alla hade inte ens kommit än...


Många fina bilar var det!


Det dröjde ca 1,5 min innan första fastköring... Det var visst djupa spår, och högt i mitten...


Ballis i skogen...


Ballis (traesk) i träsk!



Lite längre fram i samma träsk...


Ballis körde äntligen fast! Nu är det 1 lika!


Paus i skogen.


Ballis med hjullyft...


Dåligt kort på mig med hjullyft.


Såhär ren blev min bil!


Nej, nu ska jag kolla lite mer filmer och bilder från idag...
ha det fint så länge!
Kraaam Alfred

1 kommentar:

Tant Röd sa...

Hi hi! Vilka skitgrisar ni är! ;)

Kram!