måndag 19 april 2010

Guider och Gud, hjälp mig hitta glädje i vardagen!

Ja, vad ska man säga egentligen? Idag har varit en riktig djälva skitdag! Jag är nog nere i en riktig svacka nu! Usch och fy, det här är inte jag! Jag brukar ju vara positiv! Men nu känns allt piss...
Jag ska strax gå och lägga mig. Har druckit ett glas vin oxå... *suck*

Nej, jag hoppas på bättring i morgon! Då ska jag vara glad igen!!!

Jag tror att problemet är Skaraborgs Sjukhus (SkaS) personalpolitik suger hästballe! Jag är van vid att ha ansvar från akuten. Nu har man ansvaret att meddela "min" sjuksköterska om en patient har skött magen eller inte, eller hur mycket mat personen i fråga har ätit... *suck* Det är en ganska stor omställning från Akuten tror jag. Där man som sagt var fick göra allt med en patient!

Men usch, nu känns allt bara tungt... Men jag är nöjd med bilen och motorcykeln!

Nej, nog klagan för en dag! Förlåt "S" att du fick stå ut med mitt gäll ca 1 h ikväll!

Nu ska jag försöka sova!

Kraaam Alfred

Inga kommentarer: