fredag 9 april 2010

Ja, jösses...

Vad ska man säga egentligen? Kan det bli mer rörigt än det här? 3-4 olika bud hela tiden. Nu sa jag ifrån i förrgår, att jag skiter i vad cheferna säger tills de har vad de lovar på papper... Resten skiter jag i...
Ett velande fram och tillbaka utan dess like har det varit. Jag skulle nog ha det här antar jag...

Jag och 2 tjejer till är redan det heta diskussionsämnet på jobbet... De kan inte bestämma sig för vad det är som är igång egentligen! Hysteriskt roligt faktiskt! *skratt* Jag älskar kärringar! Vad de håller på... Först var det något mellan mig och S, men sedan så var det något mellan mig och P, men nu kanske S passar bättre för mig... *hahahahaha* De kan få undra!

Usch, jag jobbar hela helgen... Fredag kväll, lördag dag och söndag kväll. Är jag ledig måndag? Nej...

Jag fick hem nya Bike-tidningen gratis nu, eftersom jag inte prenumererar på någon hoj-tidning. Det var inte fel. Och i början av veckan köpte jag Motorad, då de listar de bästa 10 passen i Schweiz. Det ska bli så gött att åka så det är inte sant!

Tillbaka på skatten får jag oxå! Inte helt fel! Nu har jag råd med bra däck till bilen! Fixat autogiro på hojen gjorde jag idag oxå, så det inte blir en sådan smäll 2 ggr/år.

Jag åkte hem till morsan idag och hjälpte henne med att byta till sommardäck, och köra en klyv till min kusin. Det var trevligt att träffa dom igen! Det var längesedan sist. Nu hann vi till och med med att fika.
På vägen hem förevisade jag lite vad min bil gick för för min mor, som blev bara sådär imponerad. Jag åkte sedan hemåt Skövde, med några omvägar hemikring. Så ruggigt roligt det är att köra offroad! Nästan löjligt kul!

Jag har beställt ny telefon oxå. En HTC Desire, men det var ett par veckors leveranstid på den. Men den som väntar på något gott, blir aldrig fet! Jag ville egentligen haft den nyss nu när min andra tele börjar kuka lite... Det ska bli skönt att kunna fotoblogga lite igen!
tydligen ska det komma en uppdatering till kameran nu oxå, som gör att man kan spela in i HD-kvalité! Det blir mumma för youtube!

Nej, dax för bingen för min del. Kanske blir någon mer blogg i helgen!

Kraaam Alfred

2 kommentarer:

Tant Röd sa...

Visst är det trevligt att det blivit vår! Väldigt bra väglag för att åka mc! Jag tycker VERKLIGEN att du ska passa på att åka MASSA MASSA cykel nu, sommaren är ju kort och snart är det vinter och massa snö igen….!
Förstår om du kanske får dåligt samvete att stackars Jeepen får stå stilla på en tråkig parkeringsplats, men jag har en lösning på det problemet. Jag skulle kunna offra mig och rasta den lite emellanåt i så fall :) Det skulle ju verkligen bli en uppoffring från min sida, jag skulle absolut inte tycka det var roligt….nej nej….. Bara göra det för att jag är så snäll…..
Bra förslag? ;)

Fear of the Monkey sa...

hihi, du är allt för rolig du! Men det är klart nu när jag har de bra däcken på får vi ut och åka igen!

kraaam