tisdag 23 februari 2010

ytterligare kort inlägg...

Jag sover för lite, jag tränar för lite, ibland kanske jag äter för lite / för onyttig, m.m. Men jag är en positiv person! Idag t ex fick jag till och med gå och hämta en patient själv på akuten! *jippie* Förtroendet för en växer.... Man ska se något ljust i allt! Och jag brukar säga som han sa som sket i vasken: "det löser sig!" och det gör det alltid!

hux flux har jag reggat mig på studera.nu, för att kolla vad det går för utbildningar till hösten. Jag var nere på OTA (OrtopedTeknisk Avdelning) idag och snackade med någon chef som tyckte att jag kunde gå bredvid en förmiddag... Nej du, sa jag! En dag får du nog minsann ge mig, annars hinner jag ju inte ens se vad ni pysslar med...
Tillslut efter mycket dividerande, fick jag en dag i nästa vecka. Jag ska snacka med cheferna om detta i morgon... Hoppas de hör av sig snart från OTA och säger vilken dag det blir...

Nej, nu måste jag borsta tänderna och hoppa till kojs!

Kom ihåg tills nästa blogg: Även om det är mörk ibland, kommer morgonen krypande och så även ljuset!

Kraaam Alfred

2 kommentarer:

Anonym sa...

Släpper dom iväg dig själv till gruvan? Att dom vågar! Tänk om du inte skulle komma tillbaka...;-)

Lycka till med OTA, skulle passa dig osm handen i handsken!
Hörs! /pieka

Anonym sa...

Ja, första stycket stämmer bra. Sen har du gratulerat mig för lite med. Typiskt att jag alltid ska fylla år sist så att jag hinner göra mer först......
/Allimac