lördag 14 november 2009

Arbete...

Ja, nu är man här igen!

För omväxlingsskull är jag inte på infektionsmottagningen och jobbar! Det är kul att jobba lite "vanligt"!



Tyvärr har jag ont i ena taskebôlen, och ont vid djupandning i vänster axel. Men jag ska in på ultraljud i nästa vecka... Hoppas att det är bra...



Nu ska jag få lite massage hoppas jag på av Dave...

Vad ska man säga mer? Underbemannat idag.. Surt som fan. Har varit körigt på ortopeden som jag har skött själv hela natten tills precis nu...

Mycket patienter kvar på medicinkliniken...

Herrejösses... I morgon kommer jag sova gott kan jag lova!

Vad har hänt mer?

Landstinget i all ära, men nu... *suck* de kommer ju som sagt var att dra ner personal lite överallt till våren... De tänker inte! Om man lyssnade lite mer på de som var i verksamheten, så skulle man kunna lösa problemen utan att dra ner på någon personal! Jag får berätta mer om mina tankar en annan gång när jag har lite mer tid...

Nu måste jag jobba och slita lite till...

Kraaam Alfred

Inga kommentarer: