fredag 20 november 2009

Jobbar natt, idag igen...

Ja, då är det väl strax dax att gå och äta lite igen. Men innan dess tror jag att jag ska skriva ett blogginlägg.



Jag vet dock inte vad jag ska skriva... Hmm, detta var skumt.... Jag brukar ju aldrig sakna mål i munnen...



Jag mår fortfarande kanonbra! Jag är fortfarande lika glad som igår över att ha fått en diagnos. Jag har lite ont i huvudet i dag. Men jag tror att det är väderomslag som jag känner av...



Jag blir mer och mer sporrad att dra en långtur på MC nästa sommar... Gud, vad kul det skulle vara! Sedan är frågan om jag ska hjälpa till att köra ner en båt till medelhavet oxå... Det vore coolt, fast det nog inte blir någon segling av då... Men kul vore det!



Annars är livet lugnt... Var ute på stan idag och hade glömt att det var stad i ljus, och med detta innebär naturligtvis att det var ett smärre helvette att hitta parkering. Skulle ut och käkade med några arbetskompisar och hade det trevligt!

Nej, nu ska jag dra mig strax...

Kraaam Alfred

Inga kommentarer: