tisdag 17 november 2009

Long way down & kort tur "hemmikring!"

Jösses, vilken dag!

Verksamhetsråd, med överraskning till mig 20 min innan mötet började... En 66a... Spännande att vara arbetsplatsombud och inte ha en aning om vad som är i görningen... Det ska dom få höra uppe på sektionen kan jag lova!

Efter detta var jag bara tvungen att dra ut en sväng på bågen. 4,3 mil! Härligt! Lite kyligt i slutet, men det var härligt! Jag ser redan fram emot nästa tur...

Det är klart man är lite inspirerad av Long way round och Long way down! Jag drömde till och med om det i natt... *suck* Ja, i sommar bär det fan av! Det kan jag lova! För första gången på 3 år har jag semester tillsammans med mina polare! Det ska bli fantastiskt! Jag och Ballis ska träffas någon dag och brainstorma lite! Det ska bli riktigt kul att bege sig av neråt, eller vart vi nu tar vägen...

Nej, nu ska jag kolla på: "The proposal"

Ha det fint!
Kraaam Alfred

3 kommentarer:

Tanja sa...

Gillade du filmen? Jag älskade den :D Trodde den var så förutsägbar, men tji fick jag. Ta det lugnt med mc åkandet så här års när det är blött ute...

Fear of the Monkey sa...

Filmen var ok... Dock bara sevärd... Ingen som ligger på min 10 i topp lista direkt. *skratt*
Jag tyckte bara hon spelade en dryg fan... *ler* Det kanske var det som var meningen?

MC-turen var helt fantastisk! Jag hoppas på att kunna göra om det snart! Du känner väl mig! Det är klart att jag alltid kör lugnt. *ler*

Kraaam

Tanja sa...

Hehe, kanske var en typisk tjejfilm? ;) Nej, inte tio i topp för mig heller :P

HAHA, kanske JUST därför jag bad dig köra lugnt.

kram