söndag 16 augusti 2009

5 nätter kvar!

Ja, nu var det bara 5 nätter kvar, eller 4,5 om man ska vara nogräknad...

Hur ska man börja med allt som hänt?
Kanske inte behöver gå in på detaljer... Detta har jag lärt mig om migsjälv de senaste dagarna:

1: jag tycker inte om att vara osams. Det tar väldigt mycket energi!

2: jag får dåligt samvete, om jag säger att man inte ska prata mer med personen.

3: jag tror att jag skyddar mig själv, genom att stänga av personer som tar mycket energi med tanke på min bakgrund.

4: min bil är rolig!

5: min bil är rolig!

6: min bil är rolig!

7: Jag saknar och kommer att sakna Terttu!



Ja, Terttu gick bort för någon vecka sedan. Jag fick reda på det i onsdags... Jag blev jätteledsen. När jag sedan lade mig ner och mediterade lite, tackade mina guider och gud att jag fått lära känna henne, så kom hon till mig och sa hejdå! Hon pussade mig på pannan. Gud, vad jag kommer sakna henne! Ingen vet riktigt vad som har hänt, men hon hittades död i sitt hus för någon vecka sedan. Jag känner mig ändå tillfreds på något sätt, för nu vet jag att hon har det bra. Hon behövde ingen hjälp över till ljuset om man säger så! ;-) Hon var en fantastiskt kvinna!

En viss tomhet har infunnit sig i kroppen efter det att hon lämnat jordelivet, då hon och jag hade ett väldigt speciellt förhållande. Hon lärde mig massor! Det var hon som lärde mig healing, meditation, att se vad som hänt med en sak (dess historia) genom att hålla i det, det var även hon som lärde mig vad jag skulle göra med mina "gåvor".... Som sagt var, hon var min guid och min mentor, och jag kommer sakna henne!

Jag får skriva mer i natt. Nu ska jag fan hem och sova!

Kraaam Alfred

2 kommentarer:

anna sa...

fint du skriver.

Fear of the Monkey sa...

Tack!
Nu funderar jag bara på vilken Anna du är? ;-)

Kram