torsdag 20 augusti 2009

Geocaching igen!

Nu när den 7:e dagen närmar sig sitt slut, får jag väl kasta in ett inlägg igen! *ler*

Vad har hänt idag? Jag vaknade, gjorde mig i ordning och sedan drog jag till en polare och skruvade av taket och dörrarna på Jeepen... Det var trevligt! Tyvärr blev det inget bloggkort den här gången, men den ser faktiskt bra ut utan dörrar!
Vi drog sedan och hämtade Herr H och vi drog ut allesammans och geocachade... Allt förflöt fint på gömman vi höll på med, ända tills sista steget... *suck* Vi åkte så vi var ca 200 m från den, men den verkar omringad av sumpmark, så det får bli kängor på nästa gång och nya försök!

Jag har även käkat en gourmet middag på Max! En supremeburgare med plusmeny. Mmm. Fick rådet att kolla på tv3 kl 20:00 "Du är vad du äter" men det blev bortprioriterat *ler* Tackar för tipset ändå!

Jävlar, nu kom jag på jag skulle ju fikat med D idag! Shit... Jaja, det får väl bli nästa gång då!

Jag är faktiskt lite imponerad av hur många det ändå är som läser min blogg! Riktigt kul att se!

Jag håller på att tugga mig igenom boken jag fick i födelsedagspresent... Den är skriven på ett konstigt vis... Nästan på ett vis som får en att tröttna när man läst 40 sidor eller nåt.. Skumt, jag brukar ju tycka om böcker med lite tanke i...
Men om jag har förstått tjejen som skivit boken, så menar hon att: "det finns ingen tid, det finns inget rum, om du bara går in i digsjälv och hittar kärleken, så kommer allt lösa sig." Typ...
Det är väl en klok tanke...
Jag får återkomma i ärendet när jag är lite piggare tror jag... Jag tappade den röda tråden typ direkt!

Ha det fint tills nästa gång!
Kraaam Alfred

Inga kommentarer: