onsdag 2 september 2009

Att inte kunna sova...

Shit, vad ont i huvudet man får om man inte kan sova... Trots 2 tabletter paracetamol och 400 mg ibuprofen, så släpper inte huvudvärken.

Enligt min kära mor, blir det alltid så här för mig när det är något som stör... Men det gäller inte allt, bara vissa grejer som t ex jobbet. Jag tror tyvärr det är det som spökar för tillfället. Jag ska in på möte i morgon (idag) mellan 13-17 eller nåt... Jag är så sugen, för sedan ska jag jobba natten... Och högt motiverad är man oxå... Att sitta och diskutera akutens framtid, när man kanske inte får vara en del av den...

Usch, suger som en trasig damsugare med en full damsugarpåse!

Men de kommer aldrig att besegra mig! Jag vet att allt kommer att lösa sig. Synd bara att vissa individer inte är smidiga för 5 ruttna öre... Det som händer mig påverkar nu hela jobbet, och det är fel. Även om jag vill vara kvar på akuten. Jag tycker inte att man ska blanda in folk och få dom att tvingas välja... I synnerhet inte som det blev idag. Men ändå... Allt kommer lösa sig..

Nu börjar McGyver på 5:an, får väl se om jag kan sova efter det...

Kraaam Alfred

Inga kommentarer: