tisdag 8 september 2009

Illamående, Verksamhetsråd och Nattjobb...

Tjenixen på dixen!

Jag då sitter man här lätt illamående på jobbet... Trodde jag skulle till och spy för en stund sedan, men det lugnade sig lite. Nu har man bara lite lätt illamående kvar.
Att ha ett lätt illamående och hjälpa någon annan att hålla spypåse är en spännande kombination! Man får se om man behöver dela spypåsen med patienten! *skratt*

Jag har sovit ganska ok idag trots att jag gick upp på verksamhetsråd i morse vid 12...
Var vaken tills klockan var typ 16:20 innan jag somnade igen. Jag fick ju inte sova ostört i morse heller. Jag vaknade vid kl 10 av att mina drivaxlar kom med fraktbudet... Riktigt gôtt. I morgon blir det skruva av! Hoppas allt går fint, och det släpper i lagret som gick runt sist...

Nej, nu funderar jag på om jag ska ut och röka lite, och kanske spy på vägen igen...

Kraaam Alfred

Inga kommentarer: