söndag 28 mars 2010

En underbar helg!

Jag och Syrran åkte igår iväg till Lidköping för att fira U:s 40-års dag. Det var lite spänt i början, men vi hamnade på en kanonroligt bord. Vi garvade som fan! Men alla andra var lite mera tillbakadragna... Vi hittade på hyss hela tiden! Skitkul helt enkelt! Jättetrevlig fest!
När alla hade dragit var det bara jag, U och hans tjej M och syrran kvar... Vi satt och snacka och drack. Jättekul!
Vi gick hem, och kröp därefter till kojs...

Efter några timmar vaknade jag... Kände mig tät i näsan, kliade i ögonen och det killades lite i halsen.. AAAAAAHHHH, duntäcke alltså! Inget för mig det där... *skratt*

I dag när jag vaknade, fick vi frukost. Sedan iväg och städade, umgicks och käkade. Sedan blev det till att köra hem Syrran till Hjo.

Efter detta hann jag med en offroad-tur på Billingen. Det var intressant! Skitkul faktiskt.

Nu har jag chattat lite på Msn, och sedan kollat på däck och spelat dator. Jag har nog bestämt mig nu... Jag ska skaffa de här däcken till bilen:


Recip Trial 4x4 Runderneuert, Traktionsreifen (MT) 31" x 10,5", 15"
90% offroad och 10 % väg! Det känns som mina blivande däck. Mösterdjupet är 16 mm, mot jämförelsevis på ett vanligt sommardäck 6 mm (nytt) Det blir fint det! Nu ska jag bara kolla igenom ekonomin en sista gång innan jag beställer, så jag inte får leva på nudlar hela månaden...

Nej, nu är det dax för bingen för min del. Jag ska jobba dag i morgon.

Kraaam Alfred

Inga kommentarer: