torsdag 16 april 2009

4,5 månader gammal disk!!!!

Hur sliter man ut 3 diskborstar 4 svampar och 3 disktrasor på en kväll? Hur fyller man 3 sopsäckar med skräp?
Jo, man får för sig att efter jobbet börja plocka lite i lägenheten! Det är inte ofta, men ibland händer det precis som triss!

Jösses, rengjort kylen, diskat, torkat av halva köket... Det var jobbigt.
Har varit på stormöte på akuten idag. Det var mer positivt mottaget än vad jag trodde av arbetsgruppen faktiskt. Visst någon klagade väl på att vi inte fick någon beröm, men det var inte det som mötet handlade om...
Jag jobbade därefter kvällen... Eller ja, jobbade och jobbade. Det tog typ 4 h att skriva minnesanteckningar från mötet som tog 2 h. Så jag har väl jobbat typ 1 h i kväll. Skönt att det var lugnt på jobbet och att vi var bra personal!

Nej, nu måste jag lägga mig. Jag ska upp tidigt i morgon och ordna!

Kraaam Alfred

Ps. Anledningen till att man inte ska köpa produkter tillverkat av barn, är naturligtvis att barn har inte fått den riktiga kvallités känslan än, och det märks på produkten! *hahahaha*

Inga kommentarer: