tisdag 21 april 2009

Inspiration!

Nu var det djävlig länge sedan jag fick inspiration att skriva en låt. Men den kom till mig idag...

De som känner mig, tror jag vet varför...

Det gick skitbra, och jag improviserade fram en låt som jag förhoppningsvis får tillfälle att framföra i morgon. Det krävdes lite arbete, då man inte är så organiserad i huvudet alla gånger... Men nu har den blivit ok i alla fall!

Idag har jag varit på Mc-kompaniet i Väring och som alltid fått mycket bra bemötande! Det är skönt att alla som jobbar där åker hoj och är bikers! Man får en connection med dom direkt!

Efter detta var vi och käkade pizza. (Ballis, jag och hans brorsa)

Nu sitter jag och väntar på en film, som kommer strax... Får väl se hur den är... A complete history of my sexual failures. Den verkade lite smårolig i alla fall.

Nej, nu ska jag sätta mig och kolla på film!
Ska bli trevlig, även om det är lite ensamt!

Kraaam Alfred

2 kommentarer:

Plättä sa...

du får fråga mig om det känns ensamt

Fear of the Monkey sa...

hihi!