tisdag 14 april 2009

Låååång dag!

Jag fick för mig att bli packad igår kväll. Så det blev jag... *ler* Men bara 3,5 st 33 cl... Det räckte!
De visste vart de satt i alla fall!

Jag min mobil pajjade ju i förra veckan. (tappade den när jag skulle blogga...) så alla mina nummer och hela min kalender har försvunnit!
Sagt och gjort i söndags skrev jag ut ett nytt schema så jag visste hur jag skulle jobba, det var skönt. Nu var det bara det där med alla möten oxå! Men som tur är (som jag märke i morse när chefen ringde och väckte mig) bor jag nära jobbet.. Jag blev bara 20 min sen från utsatt tid. Lätt stressigt men det gick!

Idag kom min nya mobil! Den verkar trevlig, men lite svårt att skriva sms på när man är van vid föregångaren... Man kommer väl in i det efter ett litet tag antar jag.

Idag har jag bytt till sommardäck. Jag har hjälpt gasbladet med hans bromsar på bilen, jag har träffat Tanja en sväng, jag har käkat med Thomas, och pratat i telefonen. Sedan har jag suttit och lagt in massor av nummer i mobilen igen... Jösses, jag tror jag hade 650 nummer i min förra mobil som jag inte får tag i, men nu har jag lagt in de viktigaste i alla fall. Så hoppas jag att folk hör av sig till mig nu, så jag kan få era nummer igen!

Ingen sväng på bågen idag! :( hinner fan inte i morgon heller! Vi får väl se när det blir av nästa gång. Lördag deffinitivt, för då spelar Henke B i Örebro! Rekommenderas starkt!!!!

nej, nu är det strax dax för bingen för min del! Ska upp tidigt i morgon och meka ännu mer med gasbladets bromsar. Kanske kan skicka in en bildblogg nu när jag har mobil igen! *ler*

Ha det bäst så länge!
Love works in mysterious ways! / with love - Alfred

1 kommentar:

Anonym sa...

"Hjärtat har sina skäl som förnuftet inte fattar"