onsdag 1 april 2009

Tjenixen!

Idag har vi befunnit oss på Lagmansgymnasiet i VARA, ber om ursäkt för mitt snedsteg igår... Jag hade då lite otur när jag tänkte och sa att Lagmansgymnasiet låg i Lidköping. Menade alltså inte detta.

Helt ärligt alltså, det var sådär. Vi hade några som kom fram, och frågade vilket parti vi var från! När man är ute med LO. Jösses, de borde nog få lite vettigare utbildning.... :)

Sedan blev det en sväng på hojjen i det underbara vädret! Såg en livs levande Audi R8!!!!!!! Den ville inte rejsa *snyft* Den såg grymt bra ut! Jag trodde när jag såg den på håll att det var en austin martin DB9, pga baklysena, men se på fan, det var en livs levande R8!!!
Riktigt cool bil!

Svängen på hojjen gick från Skövde till Varola, vidare till Blikstorp, där vi svängde vänster och ut till Dalakorset, rakt över vägen för att sedan komma till Stenstorp. Från Stenstorp åkte vi en liten väg över till Broddetorp och körde hela vägen ner till Falköping, där vi käkade på en restaurant på torget. taccobuffé. *Smaskens* även om köttfärsen inte smakade så mycket.

Sedan var det raka spåret till Skövde. Efter en avtvättning, med tillhörande avtorkning, blev det till att skjutsa Ballis en sväng. Nu kom jag äntligen hem. Har betalt räkningar. Det var bara sådär kul. Men det verkar som att jag kommer klara mig bra den här månaden i alla fall.
Nästa månad kommer vara sämre, då jag har haft tjänstledigt från jobbet... Hoppas att LO sköter utbetalningarna som de ska.

Nej, nu ska jag lira lite gura. Vi ska repa i morgon! Det blir roligt som fan!

Kraaam Alfred

Inga kommentarer: