lördag 25 april 2009

Äntligen hemma!


Idag har det varit en bra dag!

Jag hoppas att min kollega fick tag i det bandet hon behövde tills i morgon!
Hon ringde nämligen och väckte mig, då vi har ett band på jobbet. Men det var lite sent... Hade aldrig gått att få ihop allt folk och fixa PA-system och förstärkare... Men det blir nästa gång! Förresten jobbar jag natt och det var i morgon kväll som de ville ha bandet så det föll...
Men jag hoppas verkligen att det löste sig för henne!

Efter detta ringde jag till Gasbladet, och vi var ute på billingen och hittade så djävla coola grejjer! Shit man säger jag bara! Det var helt fantastiskt! Mer bilder kommer:




Det sjuka är att det är kalktuffbildningar!!!! Jösses! Trodde fan inte det var sant när vi kom dit!
Jättetrevligt hade vi det! Han är fan en kanonkille den där Gasbladet!

Sedan blev det lyxmat på Gyllene Måsen och sedan bar det iväg till jobbet.
Det var relativt lugnt idag, det var skönt! Lönehelg och fint väder = trubbel, men det kommer väl till dom snart när krogarna stängt.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig, jag ska upp tidigt i morgon och dra ner till Bikedagarna!

ha det fint så länge!
Kraaam

Ps. abstinensen växer för varje minut som går ;-)

Inga kommentarer: